top of page
Wybieranie numeru
Recepcja hotelu

Sanus sp. z o.o. - NZOZ "Zdrowie"

SPOSÓB PRZYJMOWANIA PACJENTÓW

Zapisy na porady, wizyty, także domowe

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram
  1. Zapisy na wizytę lekarską odbywają się w godzinach pracy rejestracji.

  2. Świadczenia udzielane są w jak najkrótszym terminie.

  3. Zapisy mogą być dokonane osobiście, telefonicznie, elektronicznie przez aplikację VisiMed, lub przez osoby trzecie, zgodnie z kolejnością zgłoszeń.

  4. Przy zapisie wymagane jest podanie następujących danych:

    • Nazwa poradni specjalistycznej

    • Imię i nazwisko pacjenta, PESEL, adres zamieszkania.

  5. Pacjent otrzyma informację o dacie, godzinie wizyty oraz nazwisku lekarza przyjmującego.

  6. W dniu wizyty pacjent proszony jest o osobiste zgłoszenie się do rejestracji w celu potwierdzenia obecności, danych osobowych oraz posiadania wymaganych skierowań.

  7. Przy rejestracji (w dniu wizyty) należy okazać:

    • Dowód tożsamości, w przypadku dzieci – PESEL dziecka lub, jeśli go nie ma, PESEL rodzica/opiekuna.

    • Skierowanie (jeśli jest wymagane).

   SKIEROWANIE NIE JEST WYMAGANE do świadczeń:

  • Ginekologicznych,

  • Wenerologicznych,

  • Psychiatrycznych,

  • Dla osób chorych na gruźlicę,

  • Dla osób zakażonych wirusem HIV,

  • Dla inwalidów wojennych i osób represjonowanych,

  • Dla osób uzależnionych od alkoholu, środków odurzających i substancji psychotropowych (w zakresie leczenia odwykowego).

ZGŁOSZENIA WIZYTY DOMOWEJ

  1. Zgłoszenia wizyt domowych dotyczą wizyt lekarskich, pielęgniarskich oraz położniczych.

  2. Warunkiem realizacji wizyty domowej przez lekarza POZ jest złożenie przez pacjenta deklaracji wyboru lekarza w NZOZ „Zdrowie”.

  3. NZOZ „Zdrowie” zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia deklaracji od osób, którym ze względu na miejsce zamieszkania nie może świadczyć wizyt domowych.

  4. Pacjentom przysługuje prawo do wizyty domowej w ramach NFZ w przypadku nagłego zachorowania lub pogorszenia stanu zdrowia.

  5. Wizyty domowe realizowane są w godzinach pracy przychodni.

    • W dni ustawowo wolne i poza godzinami pracy, w przypadku nagłego zachorowania lub pogorszenia stanu zdrowia, wizyty mogą odbywać się w ramach nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej.

    • Szczegóły nocnej i świątecznej opieki można uzyskać w placówkach NZOZ „Zdrowie” oraz na stronie internetowej www.zdrowiegarwolin.pl.

    • 6.W sytuacjach zagrażających życiu (np. omdlenie, wypadki, bóle w klatce piersiowej) wizyta domowa nie jest możliwa. W takich przypadkach pacjent musi wezwać pogotowie ratunkowe (112 lub 999).

    • 7.Zgłoszenia na wizytę domową przyjmowane są do godziny 10:00 w dniu zgłoszenia.

    • 8.Wizytę domową można zgłosić osobiście, telefonicznie lub przez osoby trzecie, jak w przypadku zwykłej wizyty lekarskiej.

    • Decyzję o realizacji wizyty domowej podejmuje lekarz POZ po ocenie stanu zdrowia pacjenta:

      • W sytuacji pilnej wizyta odbywa się tego samego dnia.

      • W przypadku przewlekłych chorób, termin wizyty ustala lekarz w porozumieniu z pacjentem.

      • W razie potrzeby pielęgniarka środowiskowa może przeprowadzić wizytę domową, jeśli lekarz uzna to za wystarczające.                                                                                      9.Lekarz przekaże informacje o dacie i przybliżonej godzinie wizyty domowej osobie zgłaszającej.

PRAWO DO KORZYSTANIA ZE ŚWIADCZEŃ POZA KOLEJNOŚCIĄ

Zgodnie z art. 43 oraz art. 47 c ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, prawo do korzystania ze świadczeń poza kolejnością mają m.in.:

  • Zasłużeni Honorowi Dawcy Krwi,

  • Zasłużeni Dawcy Przeszczepu,

  • Inwalidzi wojenni i wojskowi,

  • Kombatanci i niektóre osoby represjonowane,

  • Działacze opozycji antykomunistycznej,

  • Kobiety w ciąży, dzieci i osoby z ciężkimi niepełnosprawnościami,

  • Osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności,

  • Dawcy krwi, którzy oddali co najmniej 3 donacje.

ZAPISY NA LISTĘ OCZEKUJĄCYCH

  1. Lista oczekujących to lista osób, które zgłosiły się do przychodni z określonym problemem zdrowotnym, a świadczenie nie zostało im udzielone tego samego dnia.

  2. Pacjenci są przyjmowani zgodnie z kolejnością zapisów na liście, a przyspieszenie terminu możliwe jest tylko w przypadkach medycznych.

  3. Wpis na listę oczekujących odbywa się w dniu zgłoszenia w godzinach pracy przychodni.

  4. Pacjentów dzielimy na dwie kategorie:

    • Przypadek pilny: wymagający pilnej interwencji medycznej.

    • Przypadek stabilny: pacjent, którego stan zdrowia nie wymaga natychmiastowej interwencji.

  5. Pacjent może zapisać się na tylko jedną listę oczekujących u jednego świadczeniodawcy na podstawie jednego skierowania.

  6. Pacjent ma obowiązek niezwłocznie powiadomić przychodnię o niemożności stawienia się w wyznaczonym terminie.

TELEFONY KONTAKTOWE – ZAPISY NA WIZYTY

  • NZOZ „Zdrowie”
    ul. Nadwodna 15, 08-400 Garwolin
    Tel. (25) 682-03-69

  • NZOZ „Zdrowie”
    ul. Kościuszki 49 J, 08-400 Garwolin
    Tel. (25) 682-46-59

  • NZOZ „Zdrowie”
    ul. Asnyka 6, 08-400 Garwolin
    Tel. (25) 683-04-59

Медична клініка "Здоров'я".

bottom of page